zeszyt-w-kratke zeszyt-w-kratke
527
BLOG

Zaczarowana rzeczywistość

zeszyt-w-kratke zeszyt-w-kratke Rozmaitości Obserwuj notkę 8

 

 

Fotografia to fascynujące zajęcie. Obróbka zdjęć jest zajęciem żmudnym i wymagającym cierpliwości, ale efekt końcowy jest także fascynujący. Oczywiście obrobione zdjęcie nie oddaje natury taką jaka ona jest, ale daje wyobrażenie jaką mogłaby gdybyśmy to my byli bogami.
 
Ja postawiłam na dość mroczne klimaty i zamęczyłam zdjęcia zrobione w Meklemburgii. Oczywiście zmiana tonów, barw i ich natężenia stworzyła zupełnie inny obraz zapisanej w aparacie rzeczywistości. Ale mimo wszystko spodobał mi się efekt końcowy i dlatego postanowiłam podzielić się nim z wami.
 
 
...

Zobacz galerię zdjęć:

Przemyślenia czasem potargane

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości